Mokymai
Konferencijos
Apskritieji stalai
Diskusijos
Renginių kalendorius
Gruodis 2020

Laikas / Time
(Ketvirtadienis) 15:30 - 17:30
Vieta / Location
Nuotolinis renginys
Organizatorius
Vidaus auditorių asociacija
Apie renginį
Lietuvos bankas yra centrinis šalies bankas, kurio misija – kurti naudą visuomenei siekiant patikimos finansų sistemos ir tvarios ekonomikos plėtros. Lietuvos bankas įkurtas 1922 m., kuris savo veiklą atkūrė 1990 m. kovo
Apie renginį
Lietuvos bankas yra centrinis šalies bankas, kurio misija – kurti naudą visuomenei siekiant patikimos finansų sistemos ir tvarios ekonomikos plėtros.
Lietuvos bankas įkurtas 1922 m., kuris savo veiklą atkūrė 1990 m. kovo 1 d.
Lietuvos banko vizija – pažangus, iniciatyvus ir atviras Eurosistemos centrinis bankas.
Šią viziją bankas įgyvendina siekdamas tokių strateginių tikslų:
- Kompetencijos centras ekonomikos ir finansų rinkų klausimais;
- Inovacijas ir tvarų augimą skatinantis finansų sektoriaus partneris;
- Konkurencinga ir pažangi mokėjimų rinka Lietuvoje;
- Finansinio turto investavimo strategijų plėtra;
- Vienas iš 3 efektyviausių centrinių bankų Šiaurės ir Baltijos šalių regione.
Lauksime Jūsų svečiuose – Lietuvos banko virtualiame susitikime gruodžio 3 d. 15 val. 30 min. Dalyvių registracija „Teams” platformoje nuo 15:25 val. Siekdami užtikrinti saugų dalyvių prisijungimą, prašome į susitikimą „Teams” platformoje jungtis tuo vardu, kuriuo registravotės į renginį.
DETALUS SUSITIKIMO TURINYS:
15.30 – 15.45 Lietuvos banko veiklos pristatymas
15.45 – 16.15 Pinigų politika
16.15 – 16.45 Užsienio atsargų investavimas
16:45 – 17:15 Vidaus audito veikla Lietuvos banke
17.15 – 17.30 Diskusija/klausimai.
Nuotolinis renginys per Microsoft Teams. Prisijungimo nuoroda bus atsiųsta prisiregistravusiems dalyviams.
Renginys skirtas tik VAA nariams.
CPE nesuteikiami.
KONTAKTAI: Gintarė Saržickienė, gintare.sarzickiene@vaa.lt
Lapkritis 2020
Laikas / Time
Lapkritis 23 (Pirmadienis) - 24 (Antradienis)
Vieta / Location
Nuotolinis renginys - Zoom platforma
Apie renginį
Nuotoliniai mokymai (2 susitikimai po 4 val.) Vidaus auditoriaus ir vadovybės (valdybos) bendradarbiavimas. Įmonės valdysenos esminiai aspektai. Vidaus audito rolė turi komunikuoti vadovybei ir priežiūros funkcijos
Apie renginį
Nuotoliniai mokymai (2 susitikimai po 4 val.)
Vidaus auditoriaus ir vadovybės (valdybos) bendradarbiavimas. Įmonės valdysenos esminiai aspektai.
Vidaus audito rolė turi komunikuoti vadovybei ir priežiūros funkcijos vykdytojams nepriklausomą ir objektyvų užtikrinimą bei konsultuoti dėl organizacijos valdymo ir rizikos valdymo (įskaitant vidaus kontrolę) tinkamumo ir efektyvumo, palaikyti organizacinių tikslų siekimą ir skatinti nuolatinį tobulėjimą.
Vidaus auditas turi betarpiškai komunikuoti (remiantis atnaujintu 3 Linijų Modeliu) su kolegomis organizacijose ir priežiūros funkciją vykdančiais kolegomis – nepriklausomumas jokių būdu nereiškia izoliacijos.
Tad esminiai klausimai tampa:
- kaip ir ką komunikuoti, kad visos suinteresuotos šalys sužinotų apie vidaus audito kuriamą vertę?
- ko tikisi iš vidaus audito rolės aukščiausia vadovybė, valdyba?
- kokios pagrindinės bendrovių valdysenos sąvokos ir principai, kokie valdybos, kaip kolegialaus organo, prižiūrinčio vadovybės veiklą, uždaviniai? Ir kaip prie šių uždavinių pasiekimo gali ir turi prisidėti vidaus audito funkcija?
- kokie turi būti bendrovės vadovybės – Audito komiteto – Vidaus audito skyriaus – Valdybos atsakomybės ir santykiai?
Artėjant periodui, kuomet vidaus audito rolė turi atsiskaityti vadovybei / valdybai apie pasiektus tikslus, Vidaus auditorių asociacija organizuoja mokymus (2 nuotoliniai pusės dienos susitikimai) 2020 m. lapkričio mėn. 23 ir 24 d. (13:00-17:00 val.) „Vidaus auditoriaus ir vadovybės (valdybos) bendradarbiavimas. Įmonės valdysenos esminiai aspektai“.
Mokymų lektorius – Nerijus Datkūnas – įmonių valdymo profesionalas, strategijos, bendrovių valdysenos ir įmonių finansų konsultantas, lektorius. UAB „Finance United“ partneris. Paskutinius 2 metus buvo „Lietuvos pašto“ ir Invegos valdybos pirmininkas, taip pat turi virš 10 metų valdybos nario patirties įvairiose valdybose. Nerijus 9-erius metus vadovavo mobiliojo ryšio operatorės „Omnitel“ finansams, iki tol 8-erius metus ėjo finansų vadovo pareigas „Utenos trikotaže“. Taip pat jis yra „Finansų analitikų asociacijos“ valdybos narys (nuo 2013 m.), buvęs prezidentas (2017-2019).
Mokymų metu praktiniais pavyzdžiais bei įžvalgomis apie vadovybės ir Audito komiteto sąveiką dalinsis kviestinis svečias – AB „Lietuvos paštas“ Teisės departamento vadovė Gabija Kuncytė.
Laikas: 2020 m. lapkričio 23 ir 24 d., 13:00 val. – 17:00 val.
Kaina: VAA nariams – 150 Eur, kitiems norintiems dalyvauti – 180 Eur.
Vieta: Online, Zoom platforma
Už dalyvavimą mokymuose suteikiama 7 CPE.
Kilus klausimams, kreipkitės į Nomedą Patackienę el. paštu nomeda.patackiene@vaa.lt
Visus norinčius dalyvauti mokymuose kviečiame registruotis iki 2020 m. lapkričio 22 d.

Laikas / Time
(Ketvirtadienis) 16:00 - 17:30
Vieta / Location
Nuotolinis renginys
Organizatorius
Vidaus auditorių asociacija
Apie renginį
Kviečiame registruotis į VAA narių susitikimą LTG! AB „Lietuvos geležinkeliai" yra valstybės valdoma, didžiausia Baltijos šalyse krovinių, keleivių ir infrastruktūros valdymo įmonių grupė. Ją sudaro patronuojanti valdymo bendrovė AB
Apie renginį
Kviečiame registruotis į VAA narių susitikimą LTG!
AB „Lietuvos geležinkeliai” yra valstybės valdoma, didžiausia Baltijos šalyse krovinių, keleivių ir infrastruktūros valdymo įmonių grupė. Ją sudaro patronuojanti valdymo bendrovė AB „Lietuvos geležinkeliai”, jos tiesiogiai valdomos aštuonios bendrovės, 2 viešosios įstaigos, 1 asocijuota įmonė, kurioje AB „Lietuvos geležinkeliai” yra smulkusis akcininkas, ir keturios netiesiogiai valdomos bendrovės.
Susitikimo metu bus pristatoma AB „Lietuvos geležinkeliai” įmonių grupės veikla, iššūkiai COVID-19 pandemijos laikotarpiu, vidaus audito veikla.
Laikas: 2020 m. lapkričio 12 d. 16 val.
Trukmė: ~1,5 val.
Susitikimo vieta: nuotolinis renginys per Microsoft Teams. Prisijungimo nuorodą atsiųsime Jums el. paštu, kuriuo registruositės į renginį.
Susitikimo planas:
16.00 – 16.05 Prisistatymas
16.05 – 16.20 AB „Lietuvos geležinkeliai” įmonių grupės veikla
16.20 – 16.30 Iššūkiai COVID-19 pandemijos laikotarpiu
16:30 – 17:00 Vidaus audito veikla
17.00 – 17.30 Diskusija/klausimai.
Renginys skirtas tik VAA nariams.
CPE nesuteikiami.
Kontaktai:
Gintarė Saržickienė, gintare.
Laikas / Time
(Trečiadienis) 15:00 - 17:00
Vieta / Location
Nuotolinis renginys
Organizatorius
Vidaus auditorių asociacija
Apie renginį
Pranešėjas: Mindaugas Paulauskas / Deloitte Mindaugas yra valdymo konsultacijų padalinio projektų vadovas, sertifikuotas informacinių sistemų auditorius. Jis turi daugiau nei 15 metų konsultacinio darbo patirties informacinių telekomunikacijų
Apie renginį
Pranešėjas: Mindaugas Paulauskas / Deloitte
Mindaugas yra valdymo konsultacijų padalinio projektų vadovas, sertifikuotas informacinių sistemų auditorius. Jis turi daugiau nei 15 metų konsultacinio darbo patirties informacinių telekomunikacijų technologijų srityje. Pagrindinė Mindaugo specializacija Deloitte – su ITT vadyba ir informacijos sauga susiję projektai.
Mindaugas yra ėjęs procesų vadovo pareigas tarptautinėje telekomunikacijų bendrovėje, taip pat buvo darbo grupių, diegiančių vieningą ITT paslaugų teikimo modelį šešiose šiaurės Europos šalyse, narys, atsakingas už incidentų ir keitimų valdymo procesus (pagal ITIL).
Vadovavo IT audito, verslo procesų automatizavimo, informacinių sistemų parinkimo ir įdiegimo projektams gamybos, finansų ir draudimo, energetikos ir komunalinių paslaugų, transporto ir mažmeninės prekybos sektorių įmonėse. Taip pat yra vadovavęs lietuviškos bendrovės IT konsultacijų padaliniui, kuris teikė IT paslaugų valdymo, informacijos saugos valdymo bei verslo procesų automatizavimo konsultacijas.
Laikas: 15.00-17.00
Vieta: “per ZOOM programą”. Prisijungimo nuoroda bus atsiųsta prisiregistravusiems dalyviams.
Renginys skirtas tik VAA nariams. Suteikiami 2 CPE.
Jei kiltų klausimų, rašykite mokymai@vaa.lt.
Registracija galima iki 2020-11-06 (imtinai)
Spalis 2020
Laikas / Time
(Ketvirtadienis) 15:00 - 17:00
Vieta / Location
Nuotolinis renginys
Apie renginį
Kviečiame registruotis į spalio 29 d. 15 val. VAA organizuojamą nuotolinę konferenciją-diskusiją tema: Atnaujintas Trijų linijų modelis. Trijų linijų modelis pateikia naują požiūrį į ankstesnį
Apie renginį
Kviečiame registruotis į spalio 29 d. 15 val. VAA organizuojamą nuotolinę konferenciją-diskusiją tema: Atnaujintas Trijų linijų modelis.
Trijų linijų modelis pateikia naują požiūrį į ankstesnį Trijų gynybos linijų modelį, paaiškina ir sustiprina pagrindinius principus, praplečia taikymo sritį ir paaiškina, kaip pagrindinės organizacijos rolės (priežiūros funkcijos vykdytojai, įmonės vadovai, vidaus auditoriai, rizikų valdymo vadovai ir kitos) veikia kartu, siekdamos stiprinti valdyseną ir rizikos valdymą.
Vidaus audito asociacija (VAA) išvertė į lietuvių kalbą Trijų linijų modelio aprašymą (nuoroda į dokumentą) ir kartu su Baltic Institute of Corporate Governance (BICG), Finansų ministerija ir Rizikos valdymo profesionalų asociacija (RVPA) 2020 m. spalio 29 d. 15 val. kviečia į nuotolinę konferenciją-diskusiją.
DARBOTVARKĖ
15:00 Trijų linijų modelio atnaujinimas. Nomeda Patackienė, VAA valdybos pirmininkė.
15:20 Trijų linijų modelio taikymo patirtis viešajame sektoriuje. Rolandas Pauža, Finansų ministerijos vidaus audito skyriaus vadovas.
15:40 Pirmoji linija ir kolegialių organų vaidmuo ir pareigos. Rytis Ambrazevičius, BICG prezidentas.
16:00 Antroji linija ir rizikų valdymo perspektyva. Vytenis Kraujelis, RVPA valdybos pirmininkas.
16:20 Trečioji linija ir vidaus auditorių rolė. Laura Garbenčiūtė-Bakienė, VAA valdybos narė.
16:40 Diskusija.
17:00 Pabaiga.
DĖKOJAME
Dėkojame mūsų partneriams Lietuvos bankui, LR Valstybės kontrolei, Vilniaus universitetui, Klaipėdos universitetui, Kauno technologijos universitetui, Mykolo Romerio universitetui, Lietuvos buhalterių ir auditorių asociacijai ir ISACA Lietuva asociacijai už palaikymą bei tolesnę šio modelio sklaidą.
KVIETIMAS (paspausti ant nuorodos)
RENGINIO SKAIDRĖS:
Trijų linijų modelio atnaujinimas
Trijų linijų modelio taikymo patirtis viešajame sektoriuje
Pirmoji linija ir kolegialių organų vaidmuo ir pareigos
Antroji linija ir rizikų valdymo perspektyva
Trečioji linija ir vidaus auditorių rolė
Renginio metu užduoti klausimai ir pateikti atsakymai:
KLAUSIMAS: Jeigu įmonėje nėra apibrėžta, kuria metodika vadovaujasi rizikų valdyme, kokiais kriterijais turi vadovautis vidaus auditorius, vertindamas atitiktį.
ATSAKYMAS: 2019 m. kovo mėn. Tarptautinio vidaus audito instituto paruoštose gairėse dėl Rizikos valdymo proceso vertinimo vidaus auditoriams rekomenduojama taikyti įvairius vertinimo kriterijus, pritaikytus organizacijos poreikiams, juos visus sujungiant į vieną brandos modelį. Nustatant šiuos kriterijus, būtina atsižvelgti į organizacijos veiklos pobūdį, rizikos apetitą, organizacinę kultūrą, procesų ir kontrolių brandos lygį. Rizikos valdymo proceso vertinimo gairėse yra pateikiami vertinimo kriterijų pavyzdžiai.
KLAUSIMAS: Ar, jūsų nuomone, be rizikos apetito nustatymo ir stebėsenos valdyba turi kažkaip dalyvauti kituose RV ciklo rizikų identifikavimo, vertinimo žingsniuose? Jei taip, pateikite prašau pavyzdį kokiu lygiu, kaip?
ATSAKYMAS: EBPO rekomenduoja, kad tarp valdybos pareigų yra užtikrinti, kad būtų įdiegtos tinkamos kontrolės sistemos – visų pirma rizikų valdymo, finansinės ir veiklos kontrolės bei įstatymų ir atitinkamų standartų laikymosi sistemos. Taigi, valdyba privalo užtikrinti, bet ne pati visą tai įgyvendinti. Aišku, valdyba turėtų vertinti kaip vykdomi visi šie rizikų valdymo etapai: identifikavimas, analizavimas, vertinimas, kontroliavimas ir t.t. Nes tai ir yra priežiūros funkcija.
Ką valdybai tikrai verta daryti – analizuoti ir lyginti įvairių rizikų reikšmingumą (pasireiškimo tikimybė, poveikio lygis). Taip pat – palyginti skirtingų rizikų reikšmingumą. Pvz.: bendrovės vadovų (CEO ar CFO) išėjimo ir kertinių bendrovės duomenų praradimo rizikos. Taip pat, valdyba privalo domėtis kaip bendrovėje ketinama valdyti rizikas, ypač didžiausias (Top 15, 20 ar 25), ar priemonės pakankamos, ar užteks resursų.
Geriausia, kai rizikas identifikuoja ir jas vertina patys procesų ir savininkai, prisidedant (metodine prasme) bendrovės rizikų valdymo vadovui. Nes būtent procesų savininkai geriausiai supranta kaip vyksta konkretus procesas ir kokios gali kilti potencialios rizikos. Valdybos nariai tokių detalių paprastai nežino.
Identifikuojant ir vertinant rizikas, daug gelbėja patirtis. Jei kas nors iš valdybos narių turi specifinės patirties kokiuose nors konkrečiuose procesuose, konkrečių rizikų identifikavime, vertinime, tai gali būti naudinga pagalba. Tačiau tai nereiškia, kad valdyba turėtų dirbti procesų savininkų darbą. O jei tai vyksta, tai nėra gera praktika.
Jei valdyba turi Audito (ir rizikų) komitetą, būtent jis turėtų labiau gilintis į rizikų valdymo procesus, atkreipti dėmesį ne tik į kertines rizikas (pvz. Top 20), tačiau paanalizuoti ir kitas, mažesnio reikšmingumo rizikas. Bet, vėlgi, AK nariai neturėtų dirbti už procesų savininkus.
KLAUSIMAS: Ar compliance funkcijos vykdytojai gali būti vidaus audito padalinyje, su aiškiai atskirtomis funkcijomis ir atskaitomybe?
ATSAKYMAS: Atitikties ir vidaus audito funkcijos turėtų būti atskirtos. Organizacijose atitikties funkcijos dažniausiai yra antroje linijoje, nors jos taip pat gali būti pirmoje ar abiejose (pirmoje ir antroje) linijose. Brandžiose organizacijose vidaus auditas (trečioji linija) užtikrina atitikties funkcijų darbo efektyvumą ir patikimumą, laikantis trijų linijų modelio principų.
__________
Renginys yra nemokamas.
Registracija galima iki spalio 15 d.
Už dalyvavimą renginyje suteikiami 2 CPE.
Kilus klausimams, kreiptis šiuo el. paštu info@vaa.lt.
Registracija į renginį uždaryta.
Laikas / Time
(Trečiadienis) 15:00 - 17:00
Vieta / Location
AB "Lietuvos geležinkeliai"
Mindaugo g. 12
AB "Lietuvos geležinkeliai"Mindaugo g. 12
Organizatorius
Vidaus auditorių asociacija
Apie renginį
Pranešėjas: Nomeda Patackienė / VAA Valdybos pirmininkė - Vidaus auditorė / Vidaus audito tarnybos vadovė savo darbo patirtį ir žinias kaupusi transporto, krovinių gabenimo,
Apie renginį
Pranešėjas:
Nomeda Patackienė / VAA Valdybos pirmininkė – Vidaus auditorė / Vidaus audito tarnybos vadovė savo darbo patirtį ir žinias kaupusi transporto, krovinių gabenimo, geležinkelio pramonės, finansinių paslaugų, „FinTech“, Pinigų plovimo, “Pažink savo klientą” srityse.
Laura Garbenčiūtė-Bakienė / VAA Valdybos narė, Partnerystės ir komunikacijos komiteto pirmininkė – Nepriklausoma audito komitetų ir valdybų narė, konsultantė su išorės ir vidaus audito, finansų, rizikų ir operacijų valdymo patirtimi, sėkmingai vadovavusi tarptautiniams projektams plėtojant verslą ir partnerystes.
Laikas: 15.00-17.00
Vieta: Mindaugo g. 12, Vilnius / AB “Lietuvos geležinkeliai” patalpose
Renginys skirtas tik VAA nariams. Suteikiami 2 CPE.
Jei kiltų klausimų, rašykite mokymai@vaa.lt.
Registracija iki 10.16 dienos imtinai
Registracijos forma
Laikas / Time
(Trečiadienis) 9:30 - 16:45
Vieta / Location
Online
Apie renginį
CFIIA, QIAL, CIA, CISA is
Apie renginį

John Chesshire
CFIIA, QIAL, CIA, CISA is the Chief Assurance Officer for the States of Guernsey, providing leadership to the internal audit, risk management and wider assurance communities. He has 20 years’ experience working in the internal audit, risk management, business improvement and governance fields. John is also the Independent Internal Audit Committee Chair at the London Borough of Hillingdon. He has delivered well-received courses to IIA Lithuania previously and his other recent clients include FTSE listed companies, multinationals, central and local government, law enforcement, professional services firms, the Chartered Institute of Internal Auditors, IIA Hellenic, IIA Bulgaria and IIA Latvia.
“Auditing Culture and Business Ethics”
Course Description
Increasingly both organisational culture and business ethics are being highlighted by regulators, independent commissions, legal bodies, media and other commentators as key reasons for management failure, poor decision making, fraud and unacceptable individual behaviour. But how can boards, leaders and audit committees be confident that their organisation is living up to its cultural values and ethical commitments? How are they managing the associated cultural and ethical risks to reduce reputational, people, legal, financial and other critical impacts?
This course will equip you with an overview of the cultural and ethical challenges facing organisations today, and give you the confidence to include these interesting, but challenging, subjects on your internal audit team’s periodic plan. This course will help you develop a practical framework for approaching the assurance of cultural and ethical performance and enable you to deliver insight and value in your work in these critical areas.
Who should attend?
Heads of audit, internal audit managers, senior internal auditors and internal auditors involved in planning and providing assurance on culture and ethics, or those wanting to find out more about internal audit developments in these emerging areas. It is particularly relevant for those wanting to add greater value and deliver enhanced insight.
Course Programme
This course will take you through the following learning steps:
- A targeted overview of culture, including theory, models and current issues
- Why organisational culture is so topical
- Developing a practical framework for approaching an audit of culture
- Auditing culture – good practices and addressing the pitfalls
- What are business ethics? Theory, models and current issues
- Auditing ethics – good practices and addressing the pitfalls
The course includes facilitator input, topical examples, short practical discussions and a number of task-based exercises to reinforce the methods you have learned and build upon existing knowledge.
The workshop is held in English.
Price: 95 euro for IIA Lithuania member / 145 euro not for member
You will be credited with 7 CPE for participation in this training
Please contact us (mokymai@vaa.lt) if you have any questions.
Registration form
Registration deadline September 25th, 2020
Rugsėjis 2020
Laikas / Time
(Ketvirtadienis) 8:30 - 17:00
Vieta / Location
Viešbutis "City Gate"
Bazilijonų g. 3
Apie renginį
Sulaukus daug teigiamų įvertinimų, kartojami "Kaip atlikti IT auditą ne IT auditoriui" mokymai. Apie pranešėją: Donatas Vitkus - patyręs IT auditorius, IT saugos ekspertas, praktikas, turintis daugiau kaip 10 metų patirties
Apie renginį
Sulaukus daug teigiamų įvertinimų, kartojami “Kaip atlikti IT auditą ne IT auditoriui” mokymai.
Apie pranešėją:
Donatas Vitkus – patyręs IT auditorius, IT saugos ekspertas, praktikas, turintis daugiau kaip 10 metų patirties IT srityje, sertifikuotas etiškas įsilaužėlis (angl. Certified Ethical Hacker), atestuotas vidaus auditorius. D. Vitkus yra baigęs IT teisės magistro, informacijos ir IT saugos magistro studijas.
Mokymų temos:
- Kas yra IT auditas ir ko iš jo tikėtis.
- Pagrindiniai IT terminai ir sąvokos – kaip teisingai juos suprasti.
- Ką gali įvertinti ne IT auditorius, o ką geriau patikėti profesionalui.
- Pagrindinės IT valdymo metodikos ir kaip jomis naudotis.
- IT ir kibernetinė sauga organizacijose – kaip ją pamatuoti ne IT auditoriui.
- Pagrindinės IT valdymo ir saugos rizikos organizacijose – į ką atkreipti dėmesį.
Mokymai skirti ne IT auditoriams. Už mokymus suteikiami 8 CPE.
Kaina: VAA nariui 110 eur, ne VAA nariui 140 eur
Vieta:Viešbutis “City Gate” / Bazilijonų g. 3, Vilnius.
Kilus klausimams, kreiptis šiuo el. paštu mokymai@vaa.lt.
Registracija į mokymus vyks iki 2020-08-31 dienos (imtinai)
Registracijos forma
Laikas / Time
(Ketvirtadienis) 16:00 - 18:00
Vieta / Location
Vilniaus miesto savivaldybė
Konstitucijos pr. 3
Organizatorius
Vidaus auditorių asociacija
Apie renginį
Pranešėja: Eglė Radvilė - Vilnius m. savivaldybės CTO, CTO asociacijos prezidentė, Vilniaus CTO (chief technology officer), IT mokslų daktarė, Pasaulinės konferencijos “World rail festival” valdybos narė, jaunimo mentorė.
Apie renginį
Pranešėja: Eglė Radvilė – Vilnius m. savivaldybės CTO, CTO asociacijos prezidentė, Vilniaus CTO (chief technology officer), IT mokslų daktarė, Pasaulinės konferencijos “World rail festival” valdybos narė, jaunimo mentorė. Eglė transformavo Lietuvos Geležinkelių IT ūkį į DIGITAL.LG, būdama Registrų centro valdyboje perkonstravo veiklos modelį į IT as a Service paslaugų suvokimą, Lietuvos Radio ir televizijos centro valdyboje įdiegi daiktų interneto kryptį.
Renginio metu bus pateikti praktiniai pavyzdžiai – nuo to kas yra pasaulio normos ir kaip iki jų nueiti.
Laikas: 16.00-18.00
Vieta: Konstitucijos pr. 3, Vilnius/ Vilniaus miesto savivaldybė
Renginys skirtas tik VAA nariams. Suteikiami 2 CPE.
Registracija galima iki 2020-09-06 (imtinai)
Jei kiltų klausimų, rašykite mokymai@vaa.lt.
Registracijos forma
Registracija galima iki 2020-09-06 (imtinai)
Balandis 2020
28Balandis15:0015:00Asociacijos visuotinis narių susirinkimas15:00 - 15:00 Renginiai:Susitikimai
Laikas / Time
(Antradienis) 15:00 - 15:00
Apie renginį
SVARBU! 2020 m. balandžio 28 d. planuojamas metinis ataskaitinis rinkiminis asociacijos susirinkimas dėl susiklosčiusių pasaulinių aplinkybių nebus organizuojamas gyvai. Balsavimas darbotvarkės klausimais vyks elektroniniu
Apie renginį
SVARBU! 2020 m. balandžio 28 d. planuojamas metinis ataskaitinis rinkiminis asociacijos susirinkimas dėl susiklosčiusių pasaulinių aplinkybių nebus organizuojamas gyvai. Balsavimas darbotvarkės klausimais vyks elektroniniu būdu. Balsavimo rezultatai nariams bus paskelbti elektroninio pašto adresais 2020 m. balandžio 28 d. 15.00 val.
Vasaris 2020
Laikas / Time
(Ketvirtadienis) 16:00 - 18:00
Vieta / Location
Vilniaus lenkų namai
Naugarduko g. 76
Vilniaus lenkų namaiNaugarduko g. 76
Organizatorius
Vidaus auditorių asociacija
Apie renginį
Pranešėjas: Tomas Žilinskas – ilgametė patirtis (daugiau kaip 20 m., iš jų 10 m. – vadovavimo patirtis) viešojo saugumo bei verslo saugos, rizikų valdymo (nuo 2017 m. dirbta vienoje didžiausių
Apie renginį
Pranešėjas: Tomas Žilinskas – ilgametė patirtis (daugiau kaip 20 m., iš jų 10 m. – vadovavimo patirtis) viešojo saugumo bei verslo saugos, rizikų valdymo (nuo 2017 m. dirbta vienoje didžiausių LR valstybės valdomoje įmonių grupėje) srityse. Darbo patirtis tiek Lietuvos, tiek užsienio kapitalo įmonėse, taip pat 3 m. atstovauta Lietuvos Respublikai kaip teisėsaugos atašė Briuselyje. Rizikų valdymas ir vertinimas T. Žilinską iš esmės lydėjo ir tebelydi visos profesinės karjeros metu: šiuo metu T. Žilinskas (nuo 2019 m. pavasario) eina Rizikų valdymo departamento direktoriaus pareigas Avia Solutions Group bei vykdo valdybos nario pareigas vienoje iš grupės įmonių (Henan Aviation Investment Training Co., Ltd).
Vieta: Vilniaus lenkų kultūros namai, Naugarduko g. 76, Vilnius.
Laikas: 2020-02-27 d., 16:00 – 18:00 val. (laukiame jūsų atvykstant nuo 15:40 val.).
Renginys skirtas tik VAA nariams. Už renginį skiriami 2 CPE.
Registracija į šį renginį, dėl riboto vietų skaičiaus, uždaryta.
Dėl įtraukimo į rezervinį sąrašą kreipkitės į renginio organizatorę Nomedą Patackienę (el.paštas nomeda.patackiene@vaa.lt). Apie atsiradusią galimybę (esantys rezerviniame sąraše) busite informuoti asmeniniu el.laišku ne vėliau kaip 2 dienos iki renginio.
Laikas / Time
(Antradienis) 9:00 - 17:00
Vieta / Location
RATONDA Centrum Hotels
A. Rotundo g. 1, Vilnius
Apie renginį
Mokymų programos trumpas aprašymas Atlikti įmonės veiklos srities auditą nepakanka. Yra rizika, kad nustatytos tobulintinos vietos ir siūlymai kaip jas keisti liks tik ataskaitoje. Siekiant to išvengti,
Apie renginį
Mokymų programos trumpas aprašymas
Atlikti įmonės veiklos srities auditą nepakanka. Yra rizika, kad nustatytos tobulintinos vietos ir siūlymai kaip jas keisti liks tik ataskaitoje. Siekiant to išvengti, patartina vadovautis tam tikromis taisyklėmis ir metodikomis, kurių būtina laikytis, pristatant savo išvadas ir pasiūlymus įmonės vadovams ir/ar kitiems suinteresuotiems asmenims, kad šie norėtų keisti ir keistis. Su šiomis taisyklėmis bei metodikomis ir bus supažindinama, kartu formuojant praktinius jų pritaikymo įgūdžius. Mokymuose pateikiamos praktinės interaktyvios užduotys, suteikiančios žinias ir formuojančios įgūdžius. Užduočių atlikimas yra analizuojamas, suteikiant grįžtamąjį ryšį.
Temos mokymuose
- Žmonių tipologija ir jos įtaka informacijos priėmimui;
- Kaip pateikti informaciją skirtingų tipų žmonėms, kad jie išgirstų;
- Nuostatos ir jų įtaka informacijos priėmimui;
- Klausimai, padedantys susikalbėti;
- Vadovo įtraukimas į problemų svarstymą ir galimybių paiešką;
- Gynybinės reakcijos ir jų valdymo būdai;
- Konstruktyvus susikalbėjimas ir supratimo įgūdžiai;
- Įžvalgos ir idėjos kaip sustiprinti bendradarbiavimą ir pagerinti komunikaciją.
LEKTORĖ: Jurgita Čičelienė
„Turiu 15 metų praktinės pardavimo, mokymų vedimo, vadovavimo patirties. Tarptautinis koučingo sertifikatas ir nuolatinės sesijos su klientais išmokė kitaip nei teoriškai suprasti žmones, mokėti susikalbėti su skirtingo tipo žmonėmis, pateikti informaciją skirtingo lygio vadovams.
Įmonės, kuriose augau kaip pardavėja, lektorė ir vadovė – UAB NORD/LB gyvybės draudimas; UAB PZU Lietuva gyvybės draudimas; SEB bankas, UAB SEB gyvybės draudimas, ERGO Insurance SE.“
KAINA: 100 EUR (VAA nariams) / 150 EUR (ne VAA nariams)
Už mokymus skiriami 7 CPE
Už renginio organizavimą atsakinga Gintarė (mokymai@vaa.lt)
Sausis 2020
Laikas / Time
(Antradienis) 18:00 - 20:00
Vieta / Location
MO bistro
Pylimo g. 17 , Vilnius
Apie renginį
Vidaus auditorių asociacijos Valdyba kviečia visus narius į Naujametinio šurmulio vakarą – palydėti senus metus, pasidžiaugti atėjusiais, kartu pavakarieniauti bei papramogauti. Laikas: 2020 m. sausio 14 d. 18.00 val. Vieta: MO bistro
Apie renginį
Vidaus auditorių asociacijos Valdyba kviečia visus narius į Naujametinio šurmulio vakarą – palydėti senus metus, pasidžiaugti atėjusiais, kartu pavakarieniauti bei papramogauti.
Laikas: 2020 m. sausio 14 d. 18.00 val.
Vieta: MO bistro Vilnius / Pylimo g. 17 / MO muziejaus erdvėje
Programa: Furšeto tipo vakarienė ir Vitamino C verta pramoga
Apranga: patogi šventinė
Registracija iki 2020 m. sausio 7 d. (prašome registruotis atsakingai)
Gruodis 2019
Laikas / Time
(Antradienis) 16:00 - 18:00
Vieta / Location
Lietuvos bankas
Totorių g. 4, Vilnius
Organizatorius
Vidaus auditorių asociacija
Apie renginį
Pranešėjas: Nerijus Datkūnas - nuo 2013 m. Finansų analitikų asociacijos valdybos narys (2017-2019 asociacijos prezidentas). Turintis įvairialypės patirtries: - įmonių valdybose (dabar: AB „Lietuvos paštas“, nuo 2018 (valdybos pirmininkas), UAB “INVEGA”,
Apie renginį
Pranešėjas: Nerijus Datkūnas – nuo 2013 m. Finansų analitikų asociacijos valdybos narys (2017-2019 asociacijos prezidentas). Turintis įvairialypės patirtries:
– įmonių valdybose (dabar: AB „Lietuvos paštas“, nuo 2018 (valdybos pirmininkas), UAB “INVEGA”, nuo 2017 (valdybos pirmininkas), AB „Amber Grid“, nuo 2014 (valdybos narys),
– Įmonių valdymo konsultacijos (5 m.), Vadovų Klubai: vedantysis, lektorius (4 m.), ISM, lektorius (3 m.), lektorius (VŽ akademija, 1 m.), viceprezidentas finansams (Omnitel, 9 m.), finansų direktorius (Utenos trikotažas, 8 m.).
Renginys skirtas tik VAA nariams.
Už renginį skiriami 2 CPE.
Už renginio organizavimą atsakinga Nomeda Patackienė (nomeda.patackiene@vaa.lt).
Lapkritis 2019
Laikas / Time
(Ketvirtadienis) 15:00 - 17:30
Vieta / Location
Telia, AB
Saltoniškių 7A
Apie renginį
Baltic Institute of Corporate Governance (BICG) ir Vidaus auditorių asociacija (VAA) kviečia savo narius bei nepriklausomus valdybų ir stebėtojų̨ tarybų̨ narius į seminarą tema „Audito komitetų veikla: geroji praktika Lietuvoje
Apie renginį
Baltic Institute of Corporate Governance (BICG) ir Vidaus auditorių asociacija (VAA) kviečia savo narius bei nepriklausomus valdybų ir stebėtojų̨ tarybų̨ narius į seminarą tema „Audito komitetų veikla: geroji praktika Lietuvoje ir kitose Europos šalyse, kuriant ilgalaikę vertę“.
Diskusijos metu bus aptariama, kokia Audito komitetų padėtis Lietuvoje ir kitose Europos šalyse viešajame sektoriuje/viešojo intereso įmonėse? Kokios yra Audito komitetų pagrindinės funkcijos ir vaidmuo, stiprinant organizacijos kontrolę ir rizikų valdymą? Kokios svarbiausios Audito komitetų aptariamos temos? Ko reikia, kad Audito komitetai veiktų efektyviai? Kaip Audito komitetas gali sukurti papildomą pridėtinę vertę įmonei? Savininko, valdybos pirmininko ir profesionalių auditorių lūkesčiai, įžvalgos bei praktiniai patarimai.
Darbotvarkė:
15:00 Dalyvių registracija, kava
15:15 Įžanga
Rytis Ambrazevičius, Prezidentas, BICG
Ina Lukošienė, Valdybos pirmininkė, VAA
15:30 Audito komitetų veikla Europos viešojo sektoriaus įmonėse: įvairių šalių praktika, naudos ir barjerai vertei kurti
Melvyn Neate, Viešojo sektoriaus komiteto pirmininkas, Europos Vidaus auditorių institutų konfederacija (https://www.eciia.eu/the-public-sector-committee/).
16:00 Diskusija apie Audito komitetų kuriamą vertę
Diskusijos dalyviai:
- Darius Matusevičius, Vidaus audito ir kontrolės metodologijos grupės vadovas, LR Finansų ministerija;
- Rokas Masiulis, buvęs AB „Klaipėdos nafta“ vadovas, auditorius ir energetikos bei susisiekimo ministras;
- Edvinas Žukauskas, KPMG Baltics Audito direktorius;
- Gediminas Almantas, EPSO-G valdybos pirmininkas, Oro navigacijos valdybos narys ir Audito komiteto pirmininkas, buvęs Oro uostų vadovas ir valdybos narys.
Moderatorė: Laura Garbenčiūtė-Bakienė, Nepriklausoma Audito komitetų narė.
17:30 Pabaiga
Pastaba: Renginys vyks anglų kalba.
Už dalyvavimą renginyje suteikiami 2,5 CPE.
Dalyvavimas nemokamas, bet registracija būtina, nes vietų skaičius ribotas. Dalyviai registruojami iki 2019 m. lapkričio 21 d.
Jeigu iškiltų klausimų, maloniai prašome kreiptis el. paštu mokymai@vaa.lt.
Registracija
Dėmesio! Dėl užsipildžiusių vietų VAA narių registracija į renginį stabdoma. Norintiems dalyvauti šiame renginyje, prašome kreiptis el. paštu mokymai@vaa.lt. Informuosime, jei atsirastų laisva vieta.
Laikas / Time
(Trečiadienis) 16:00 - 18:00
Vieta / Location
Lietuvos bankas
Totorių g. 4, Vilnius
Organizatorius
Vidaus auditorių asociacija
Apie renginį
Pranešėjas: Liudas Jurkonis - yra buvęs EY Baltic asocijuotas partneris, vadovavęs Baltijos šalių teismo ekspertizės bei vientisumo paslaugų (forensic & integrity services) praktikai ir šiuo metu dirba nepriklausomu atitikties ir
Apie renginį
Pranešėjas: Liudas Jurkonis – yra buvęs EY Baltic asocijuotas partneris, vadovavęs Baltijos šalių teismo ekspertizės bei vientisumo paslaugų (forensic & integrity services) praktikai ir šiuo metu dirba nepriklausomu atitikties ir verslo vientisumo (compliance & business integrity ) konsultantu / pranešėju / treneriu.
Renginys skirtas tik VAA nariams.
Už renginį skiriami 2 CPE. Renginio laikas gali būti tikslinamas.
Už renginio organizavimą atsakinga Nomeda Patackienė (nomeda.patackiene@vaa.lt).
REGISTRACIJA
Laikas / Time
(Ketvirtadienis) 12:45 - 17:30
Vieta / Location
Vilnius
A. Rotundo g. 1
Apie renginį
[tek_sectiontitle st_title="Algirdas Šakys" st_title_tag="h1" st_subtitle="Kibernetinio saugumo ekspertas, turintis 5 m. patirtį vykdant vidaus ir išorės auditus. Nuo 2016 m. sertifikuotas CISA (Certified Information Systems Auditor)" st_subtitle_decoration="" st_separator_enable="separator_on" st_separator_position="below_title" st_separator_style="solid-line"
Apie renginį
Algirdas Šakys
Kibernetinio saugumo ekspertas, turintis 5 m. patirtį vykdant vidaus ir išorės auditus. Nuo 2016 m. sertifikuotas CISA (Certified Information Systems Auditor)
“Kibernetinės saugos auditas ne kibernetinės srities ekspertui”
Kaina: VAA nariui 85 eur, ne VAA nariui 110 eur
Už mokymus skiriami 5 CPE.
Vieta: bus patikslinta vėliau.
Registracijos forma
Spalis 2019
Laikas / Time
(Trečiadienis) 16:00 - 18:00
Vieta / Location
Vilnius
A. Rotundo g. 1
Organizatorius
Vidaus auditorių asociacija
Apie renginį
Pranešėja: Viktorija Koirienė - ilgametė patirtis apskaitos ir finansų valdymo srityje. Darbo patirtis tiek Lietuvos, tiek užsienio kapitalo įmonėse. Finansų ir verslo apskaitos organizavimas, patirtis diegiant verslo valdymo programas Baltijos
Apie renginį
Pranešėja: Viktorija Koirienė – ilgametė patirtis apskaitos ir finansų valdymo srityje. Darbo patirtis tiek Lietuvos, tiek užsienio kapitalo įmonėse. Finansų ir verslo apskaitos organizavimas, patirtis diegiant verslo valdymo programas Baltijos šalyse. Baltijos regiono verslo vienetų kontrolė tiek finansinė, tiek atitikimo grupės vidiniams standartams.
Business intelligence sprendimų pranešėja EBCG finansų kontrolierių konferencijoje Prahoje master-klasės formate.
Socialiniai projektai: pranešimai jaunimui projekte “Kam to reikia?”
Vieta: Valstybės kontrolė patalpos (Pamėnkalnio g. 27 (įeiti iš V. Kudirkos g. 15)), su savimi reikės turėti asmens dokumentą.
Renginys skirtas tik VAA nariams.
Už renginį skiriami 2 CPE.
Už renginio organizavimą atsakinga Nomeda Patackienė (nomeda.patackiene@vaa.lt).
Registracija prasidės likus 2 savaitėm iki renginio.
Laikas / Time
(Ketvirtadienis) 9:00 - 16:45
Vieta / Location
Holiday Inn Vilnius Hotel
Šeimyniškių 1 srt., Vilnius
Apie renginį
[vc_column_text css=".vc_custom_1560676970130{padding-top: 10px !important;padding-bottom:
Apie renginį

James Paterson
Founder of Risk & Assurance insights
“Assurance mapping “
About the speaker
Since 2010, James Paterson has built his reputation (alongside his associates) as an outstanding provider of audit training and development workshops, being chosen to lead training for numerous IIA organisations in Europe including the IIA Belgium, IIA UK, IIA Norway, IIA Sweden and IIA Switzerland. Tailored consulting on governance, risk, control and compliance is also provided for clients in the UK, Europe and beyond. James is the author of the book ‘Lean auditing’ and also coaches a number of heads of internal audit on best practices, influencing and political savvy. Click here for more information https://www.riskai.co.uk/about-us/.
Assurance mapping and co-ordination
Background
The 2017 IIA IPPF standard 2050 says that internal audit must co-ordinate and consider relying on other assurance providers. This guidance is supplemented by guidance on Assurance maps can be used to identify gaps and overlaps in relation to assurances over key risks. The new IIA standard also demands that internal audit develop a consistent process for the basis of relying on others. This is regularly an area identified as a gap in IIA external quality assessments.
At this point in time many organisations have not completed an assurance map, and many of those who have completed an assurance map speak of the difficulty of getting the right balance between rigour in the assurance map and keeping it simple and practical.
Based on years of experience as a CAE and then consulting and training on this topic, James C Paterson will help participants approach this important new area of practice with confidence. This course distils lessons learned over the past 10 years.
Course description
This course will take you through the following learning steps:
- Assurance Mapping definition and examples
- Accountability for key risks/compliance matters
- Analyzing key risks and controls
- Understanding root causes for assurance gaps
- Feedback on risk calculation / incident reporting
- Assurance frameworks – links with open audit points / incident reporting
- Assurance on Projects
- Assurance on 3rd party management
- Assurance co-ordination
- Measuring Assurance from others.
Who should attend?
Heads of internal audit, internal audit managers and anyone who’s involved in assurance processes.
What will I learn?
- Understand the foundations of an effective assurance maps and effective assurance co-ordination
- Understand how to decide how much to rely on other assurances – including consultants, 2nd line functions (such as risk and compliance) and management – thinking how to define “reasonable assurance”
- Learn how to prioritise risk areas to look at to avoid endless process mapping, also learn to be clear about the benefits that can be obtained from an assurance map
- Understand the importance of roles and accountabilities in assurance and the use of key control objectives – also become clear about who should lead an assurance mapping exercise and how to set realistic expectations with stakeholders
- understand the implications of a risk assurance approach for the audit planning process – including whether audit should audit known issues
- learn how assurance thinking can help with lean and agile ways of assignment delivery
CPE competency
International professional practices framework
Governance, risk and control
Internal Audit Management
7 CPE is awarded for participation in this course
The training includes short practical discussions and a number of task-based exercises to reinforce the methods you have learned.
The course will be in English / Mokymai vyks anglų kalba.
Note! Group for the training is now completed and the registration is stopped. If you would like to participate in the training, please contact us (erika.strazdiene@vaa.lt) and we will inform you if/when any seat at the training becomes available.
Laikas / Time
(Trečiadienis) 13:00 - 15:00
Vieta / Location
Nacionalinė mokėjimo agentūra
Blindžių g. 17, Vilnius
Nacionalinė mokėjimo agentūraBlindžių g. 17, Vilnius
Organizatorius
Vidaus auditorių asociacija
Apie renginį
Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos yra vienintelė Lietuvoje akredituota institucija, administruojanti Europos Sąjungos paramos fondus žemės ūkiui ir kaimo plėtrai, žuvininkystei ir užtikrinanti jų naudojimo kontrolę. Pasitekdama išmanias
Apie renginį
Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos yra vienintelė Lietuvoje akredituota institucija, administruojanti Europos Sąjungos paramos fondus žemės ūkiui ir kaimo plėtrai, žuvininkystei ir užtikrinanti jų naudojimo kontrolę. Pasitekdama išmanias technologijas (robotus, palydovus, etc.) agentūra kasmet aptarnauja virš 130 tūkst. paramos gavėjų ir suadministruoja virš 850 mln. Eur paramos išmokų.
Susitikimo metu bus pristatoma Nacionalinė mokėjimo agentūra, jos vidaus audito veikla ir taikoma kokybės užtikrinimo ir gerinimo programa.
Laikas: 2019 m. spalio 2 d. 13 val.
Trukmė: ~2,5 val.
Susitikimo vieta: Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos, Blindžių g. 17, Vilnius.
Susitikimo planas:
12.30 – 13.00 Renkamės, kava/arbata.
13.00 – 13.15 Nacionalinės mokėjimo agentūros veiklos pristatymas.
13:15 – 13:45 Audito skyriaus veiklos pristatymas.
13:45 – 14:30 Vidaus audito veiklos kokybės užtikrinimo ir gerinimo programos pristatymas.
14.30 – 15.00 Diskusija/klausimai.
Grupė surinkta. Registracija sustabdyta.
Kontaktai:
Agnė Dapkuvienė tel. 868083053
Gintarė Saržickienė tel. 862233193
Renginys skirtas tik VAA nariams.
CPE nesuteikiami.
Rugsėjis 2019
Laikas / Time
(Antradienis) 15:00 - 17:00
Vieta / Location
Light House, Juodkrantės salė
Liepų g. 83, Klaipėda
Organizatorius
Vidaus auditorių asociacija
Apie renginį
Pranešėjai: lektoriai dr. Aidas Smaizys ir Mantas Atutis Laikas: 15.00-17.00 Vieta: Liepų g. 83, Light House, Klaipėda, Juodkrantės salė Renginys skirtas tik VAA nariams. Suteikiami 2 CPE. Kontaktai: Dalia
Apie renginį
Pranešėjai: lektoriai dr. Aidas Smaizys ir Mantas Atutis
Laikas: 15.00-17.00
Vieta: Liepų g. 83, Light House, Klaipėda, Juodkrantės salė
Renginys skirtas tik VAA nariams. Suteikiami 2 CPE.
Kontaktai: Dalia Vasare +37068690155
Laikas / Time
(Ketvirtadienis) 9:00 - 16:00
Vieta / Location
Viešbutis EUROPA CITY VILNIUS
J.Jasinskio g. 14, Vilnius
Apie renginį
Praktinio seminaro - diskusijos metu bus nagrinėjamos dvi vidaus auditoriams aktualios temos: Etika ir vidaus auditas (trumpas Etikos kodekso pristatymas ir pateiktų situacijų nagrinėjimas
Apie renginį
Praktinio seminaro – diskusijos metu bus nagrinėjamos dvi vidaus auditoriams aktualios temos:
- Etika ir vidaus auditas (trumpas Etikos kodekso pristatymas ir pateiktų situacijų nagrinėjimas – diskusijos)
- Rizikomis pagrįstų auditų vykdymas (trumpa teorinė dalis apie rizikų identifikavimą skirtinguose audito etapuose ir pateiktų situacijų nagrinėjimas).
Temos “Etikos kodeksas – kuo jis man svarbus?” moderatorės:
Eva Sagert, Švedijos vidaus auditorių instituto Etikos komiteto narė, CIA , CRMA
Ina Lukošienė, Lietuvos vidaus auditorių asociacijos Valdybos pirmininkė, CIA
Temos “Kaip nepasiklysti rizikų labirinte?” moderatorės:
Žana Kraučenkienė, ISo 31000 rizikos valdymo profesionalo sertifikatas, Profesionalių valdybos narių mokymų sertifikatas
Erika Strazdienė, Lietuvos vidaus auditorių asociacijos Valdybos narė.
Kaina: VAA nariui 35 eur, ne VAA nariui 85 eur
Už mokymus skiriami 6 CPE.
Svarbu! Pirmoji mokymų dalis “Etikos kodeksas – kuo jis man svarbus?” vyks anglų kalba.
Mokymus koordinuoja Erika Strazdienė (erika.strazdiene@vaa.lt).
GRUPĖ SURINKTA, REGISTRACIJA SUSTABDYTA.
Liepa 2019
Laikas / Time
(Antradienis) 13:00 - 15:00
Vieta / Location
VĮ "Lietuvos oro uostai"
Rodūnios kl. 10A
VĮ "Lietuvos oro uostai"Rodūnios kl. 10A
Organizatorius
Vidaus auditorių asociacija
Apie renginį
VĮ Lietuvos oro uostai – tai nuo 2014 m. liepos 1 d. Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostus jungianti bei valdanti valstybės įmonė, kurios savininko teises ir pareigas įgyvendina LR
Apie renginį
VĮ Lietuvos oro uostai – tai nuo 2014 m. liepos 1 d. Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostus jungianti bei valdanti valstybės įmonė, kurios savininko teises ir pareigas įgyvendina LR Susisiekimo ministerija. Įmonė teikia aviacines ir neaviacines paslaugas, plėtoja jų įvairovę, užtikrina aptarnavimo kokybės standartus, vykdo oro uostų plėtrą.
Susitikimo metu bus pristatomi pagrindiniai oro uostų veiklos principai ir kryptys, vidaus auditų specifika ir jų atlikimo iššūkiai oro uostuose.
Laikas: 2019 m. liepos 30 d. 13 val.
Trukmė: ~3 val.
Susitikimo vieta: Rodūnios kelias 2, Vilnius. Keleivių atvykimo terminalas A.
Svarbu! Su savimi būtina turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Su savimi neturėti draudžiamų daiktų. Mokamas parkavimas galimas trumpalaikio stovėjimo aikštelėse P2, P3 ir PC (šalia terminalo). Galima atvykti viešuoju transportu, taksi arba Citybee automobiliais.
Susitikimo planas:
12.30 susitinkame keleivių atvykimo terminale A.
12.30 – 13.00 atliekame aviacijos saugumo patikros procedūras, vaišinamės kava/arbata.
13.00 – 14.00 kalbamės apie Lietuvos oro uostus, bei vidaus audito specifiką juose.
14.00 – 15.30 keliaujame į ekskursiją keleivių terminale, aerodrome bei priešgaisrinio gelbėjimo stotyje.
Renginys skirtas tik VAA nariams.
CPE nesuteikiami.
Kontaktai: Gintarė Saržickienė, 862233193
Laikas / Time
(Penktadienis) 14:30 - 16:00
Vieta / Location
Klaipedos valstybinio juru uosto direkcijoja
J.Janonio g. 24, Klaipeda
Organizatorius
Vidaus auditorių asociacija
Apie renginį
[vc_column
Apie renginį
Pranešėjas: Mindaugas Paulauskas, Deloitte verslo konsultacijos, UAB
Renginys skirtas tik VAA nariams.
Už renginį skiriami 1 CPE.
Už renginio organizavimą atsakinga Dalia Vasere (dalia.vasere@vaa.com).
Registracijos forma
Laikas / Time
(Penktadienis) 12:00 - 14:00
Vieta / Location
Klaipėdos Kruizinių Laivų Terminalas
Pilies g. 4, Klaipėda
Klaipėdos Kruizinių Laivų TerminalasPilies g. 4, Klaipėda
Organizatorius
Vidaus auditorių asociacija
Apie renginį
Susitikimo formatas - Klaipėdos uosto apžvalga laivu Vieta: Kruizinių laivų terminalas (GPS koordinatės 55.7051662 21.1222029) Parkingo vieta: Pilies g. 4, Klaipėda 91240 Trukmė: ~2 val. Renginys skirtas tik
Apie renginį
Susitikimo formatas – Klaipėdos uosto apžvalga laivu
Vieta: Kruizinių laivų terminalas (GPS koordinatės 55.7051662 21.1222029)
Parkingo vieta: Pilies g. 4, Klaipėda 91240
Trukmė: ~2 val.
Renginys skirtas tik VAA nariams. CPE nesuteikiami.
Kontaktai: Dalia Vasare +37068690155
Birželis 2019
Laikas / Time
(Antradienis) 16:00 - 17:30
Vieta / Location
Lietuvos bankas
Totorių g. 4, Vilnius
Organizatorius
Vidaus auditorių asociacija
Apie renginį
Diskusijos pranešėjai – Jordana Gomarienė, Lietuvos banko Vidaus audito skyriaus vadovė, ir Nomeda Patackienė, Vidaus auditorių asociacijos valdybos narė. Renginys skirtas tik VAA nariams. Už renginį skiriami 2 CPE. Renginio laikas gali
Apie renginį
Diskusijos pranešėjai – Jordana Gomarienė, Lietuvos banko Vidaus audito skyriaus vadovė, ir Nomeda Patackienė, Vidaus auditorių asociacijos valdybos narė.
Renginys skirtas tik VAA nariams.
Už renginį skiriami 2 CPE. Renginio laikas gali būti tikslinamas.
Už renginio organizavimą atsakinga Nomeda Patackienė (nomeda.patackiene@vaa.lt).
Vieta: Lietuvos bankas (įėjimas iš Totorių g.), su savimi prašome turėti asmens dokumentą (nuotolinė transliacija organizuojama nebus).
Registracija sustabdyta
Laikas / Time
(Penktadienis) 13:00 - 16:00
Vieta / Location
LR Specialiųjų tyrimų tarnyba
A. Jakšto g. 6
LR Specialiųjų tyrimų tarnybaA. Jakšto g. 6
Organizatorius
Vidaus auditorių asociacija
Apie renginį
STT – pagrindinė kovos su korupcija institucija Lietuvoje, veikianti jau daugiau kaip 20
Apie renginį
STT – pagrindinė kovos su korupcija institucija Lietuvoje, veikianti jau daugiau kaip 20 metų. STT pareigūnai tiria sudėtingus, sisteminius, didžiausią žalą valstybei darančius korupcinius nusikaltimus, vykdo analitinę antikorupcinę žvalgybą, korupcijos prevenciją ir visuomenės antikorupcinį švietimą.
Susitikimo metu bus pristatoma STT ir jos veiklos kryptys. Pristatymo metu susipažinsime su STT Vidaus audito skyriaus veikla, naudojamais darbo įrankiais.
Detalus susitikimo turinys:
12.30 – 13.00 – Renkamės, kava/arbata
13.00 – 14.30 – STT pristatymas
14.30 – 15.30 – Vidaus audito skyriaus pristatymas
15.30 – 16.00 – Klausimai/Diskusija
Renginys skirtas tik VAA nariams. CPE nesuteikiami.
Norinčius dalyvauti šiame susitikime, kviečiame registruotis šiuo el. paštu sugintare@gmail.com. Dalyvavimas renginyje bus patvirtintas atskiru el. laišku.
Registracija baigta.
Renginio koordinatorė – Gintarė Saržickienė tel. 862233193
Balandis 2019
Laikas / Time
(Penktadienis) 13:00 - 15:00
Vieta / Location
UAB Euroapotheca
Ozo g. 25, Vilnius
UAB EuroapothecaOzo g. 25, Vilnius
Organizatorius
Vidaus auditorių asociacija
Apie renginį
„Euroapotheca“ yra tarptautinė Šiaurės Europos ir Centrinės bei Rytų Europos įmonių grupė, valdanti mažmeninės prekybos vaistinių tinklus ir didmeninės vaistų prekybos įmones Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Švedijoje ir Lenkijoje. „Euroapotheca“ grupei šiuo
Apie renginį
„Euroapotheca“ yra tarptautinė Šiaurės Europos ir Centrinės bei Rytų Europos įmonių grupė, valdanti mažmeninės prekybos vaistinių tinklus ir didmeninės vaistų prekybos įmones Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Švedijoje ir Lenkijoje.
„Euroapotheca“ grupei šiuo metu priklauso daugiau nei 660 vaistinių, veikiančių penkiose šalyse, įmonių grupėje dirba daugiau nei 3,8 tūkst. darbuotojų. 2018 m. „Euroapotheca“ įsigijo Švedijos „Apoteksgruppen“ vaistinių tinklą ir tapo vienu didžiausių vaistinių tinklų regione.
„Euroapotheca“ grupė Lietuvoje kontroliuoja vaistinių tinklą „Eurovaistinė“ (273 vaistinės), Švedijoje -„Apoteksgruppen“ (192 vaistinės), Estijoje – „Euroapteek“ (73 vaistinės), Latvijoje – „Euroaptieka“ (55 vaistinės), Lenkijoje – „Euro-Apteka“ (71 vaistinė).
Susitikimo metu bus pristatoma „Euroapotheca“ grupė. Pristatymo metu taip pat susipažinsime su Vidaus audito departamentu.
Balandžio 26 d. dienotvarkė:
12.30-13.00 Renkamės, kava/arbata
13.00-13.30 „Euroapotheca“ grupė.
13.30-14.30 Vidaus audito departamentas „Euroapotheca“ grupėje: kaip mes dirbame ir kas mums svarbu?
14.30-15.00 Klausimai/Diskusija
Renginys skirtas tik VAA nariams. CPE nesuteikiami.
Grupė susirinko. Norėdami dalyvauti šiame susitikime, susisiekite su Gintare Saržickiene tel. 862233193.
Registracijos forma
Laikas / Time
(Ketvirtadienis) 13:00 - 15:00
Vieta / Location
UAB "Western Union Processing Lithuania"
J. Balčikonio g. 9
UAB "Western Union Processing Lithuania"J. Balčikonio g. 9
Organizatorius
Vidaus auditorių asociacija
Apie renginį
Western Union yra pasaulinė pinigų pervedimų lyderė, teikianti mokėjimų paslaugas gyventojams ir verslui per daugiau kaip 550.000 klientų aptarnavimo vietų esančių daugiau kaip 200 šalių ir regionų.
Apie renginį
Western Union yra pasaulinė pinigų pervedimų lyderė, teikianti mokėjimų paslaugas gyventojams ir verslui per daugiau kaip 550.000 klientų aptarnavimo vietų esančių daugiau kaip 200 šalių ir regionų.
Susitikimo metu bus pristatoma Western Union kompanija ir jos kompetencijų centras Vilniuje. Pristatymo metu taip pat susipažinsime su Vidaus audito departamentu ir jo darbu Western Union bei duomenų analitiko funkcija vidaus audite.
Detalus susitikimo turinys:
12.30 – 13.00 – Renkamės, kava/arbata
13.00 – 13.10 – Pradžia/Įžanginis žodis
13.10 – 13.30 – Western Union pristatymas
13.30 – 14.00 – Vidaus audito departamento pristatymas
14.00 – 14.30 – Duomenų analitikų funkcijos vidaus audite pristatymas
14.30 – 15.00 – Klausimai/Diskusija
Įspėjimas: Susitikimo medžiaga skaidrėse ir kai kurios susitikimo temos bus pristatomos anglų kalba, tad registruojantis prašome atsižvelgti į šią sąlygą.
Renginys skirtas tik VAA nariams.
CPE nesuteikiami.
Kontaktai: Gintarė Saržickienė, sugintare@gmail.com
Laikas / Time
(Ketvirtadienis) 8:30 - 17:00
Vieta / Location
Viešbutis „Courtyard by Marriott Vilnius City Center“
Rinktinės g. 3
Viešbutis „Courtyard by Marriott Vilnius City Center“Rinktinės g. 3
Apie renginį
[tek_sectiontitle st_title="Ina Lukošienė" st_title_tag="h1" st_subtitle="Vidaus auditorių asociacijos Valdybos pirmininkė" st_subtitle_decoration="" st_separator_enable="separator_on"
Apie renginį

Ina Lukošienė
Vidaus auditorių asociacijos Valdybos pirmininkė
“Konferencijos atidarymas”

Edita Janušienė
LR Valstybinės mokesčių inspekcijos vadovė
“Sveikinimo žodis”

Dovilė Grigienė
„Swedbank“ Lietuvoje valdybos pirmininkė, administracijos vadovė
“Tvarios organizacijos vertybės”

Andre Kaldamäe
Vidaus audito padalinio vadovas, Ramirent Shared Services AS
“Žmogus prieš mašiną: kaip audituoti robotus”
Skaitmenizacija jau čia: tu arba esi tas, kuris automatizuoja arba tas, kurį automatizuoja. Kaip vidaus auditui neatsilikti nuo besikeičiančių žaidimo taisyklių? Kaip audituoti robotizuotus procesus?

Dorthe Tolborg
Danske Banko Grupės vidaus audito padalinio vadovė, Kopenhagos Verslo mokyklos Patariamosios Tarybos narė, buvusi Danijos Vidaus auditorių instituto Valdybos pirmininkė.
“AUDITŲ PLANAVIMAS JUDRIUOJU (AGILE) BŪDU”
Kai kurie su vidaus auditu susiję svarbūs klausimai turi turėti aiškius atsakymus: ar vidaus audito funkcija pasiruošusi ateičiai? Ar mes žinome kokie yra mūsų svarbiausių suinteresuotųjų šalių, įskaitant reguliuojančiasias institucijas, lūkesčiai? Jeigu darome prielaidą, kad žinome – ar galime greitai ir tinkamai reaguoti į šiuos lūkesčius?

Dr. Arūnas Dulkys
LR Valstybės kontrolierius, socialinių mokslų daktaras, ekonomistas. Nuo 2015 m. balandžio 15 d. vadovauja LR Valstybės kontrolei
“AUDITORIUI REIKIA POZITYVAUS POŽIŪRIO Į GYVENIMĄ”

John Chesshire
Užtikrinimo padalinio vadovas Guernsey parlamente, Didžiosios Britanijos Vidaus auditorių instituto pripažintasis narys ir nepriklausomas Hillingdon’o, antro pagal dydį Londono rajono, audito komiteto pirmininkas
“KAIP PRARASTI 2,6 MLN. SVARŲ IR BŪTI PAAUKŠTINTAM”
Prieš kelerius metus Guernsey valstijos netyčia tapo 2,6 mln. svarų sukčiavimo auka. Savo informatyviu ir įdomiu pristatymu John paaiškins kontekstą – kas nutiko, ko iš šios istorijos galime pasimokyti mes, vidaus auditoriai, ir, bene svarbiausia – kaip, net susidarius tokiai siaubingai situacijai, būti paaukštintam pareigose!

Gaute Brynildsen
Gjensidige grupės vidaus audito padalinio vadovas
“NĖRA SIDABRINĖS KULKOS AUDITUOJANT KIBERNETINĘ SAUGĄ”
Pranešėjas pasidalins praktine informacija, kuri gali padėti tiek auditoriams, dar tik planuojantiems žengti į kibernetinės saugos patikrinimo sritį, tiek ir jau patyrusiems IT auditoriams. Įsidėmėkite – nėra sidabrinės kulkos audituojant šią sritį, tačiau yra daug geros medžiagos, kuri gali pagelbėti.

Dr. Šarūnas Nedzinskas
UAB „Skuba`` Finansų vadovas, AB „Litgrid`` valdybos narys, turintis daug įvairialypės vadovavimo patirties įvairiose organizacijose.
“Ką reikia žinoti apie organizacinius pokyčius?“
Žodis „pokytis” yra kone kasdien girdimas ir įprastas ausiai. Ar mes jį girdime protu ir širdimi? Ar esame pokyčiams pasiruošę, o dar daugiau – ar esame pasiruošę juos inicijuoti ir sėkmingai įgyvendinti? Šis pranešimas apie tai, ką kiekvienas vadovas ir darbuotojas privalo žinoti apie pokyčius, kad būtų sėkmingas, pasitikintis savimi ir nebijantis „išeiti iš komforto zonos”.

Doc. Adrija Čepaitė - Palšauskienė
Akademiniame ir verslo pasaulyje žinoma kaip viena kvalifikuočiausių sceninės kalbos, iškalbos ir kalbinės raiškos mokytojų. Ji dėsto šias disciplinas ir Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje, ir užsienio universitetuose.
“KODĖL TAIP SUNKU SUSIKALBĖTI VIRTUALIOS REALYBĖS LAIKAIS?”
Konferencijos tąsa – 2019 m. balandžio 12 d. organizuojami mokymai (anglų k.) „Root cause analysis for internal auditors”, kuriuos ves konferencijos svečias, vidaus audito ir užtikrinimo paslaugų specialistas, profesionalus lektorius John Chesshire (Didžioji Britanija). Daugiau informacijos apie mokymus ČIA. Dėmesio! Abi mokymų grupės – balandžio 10 d. ir 12 d. – jau suformuotos ir registracija į jas sustabdyta. Jeigu norėtumėte dalyvauti mokymuose, parašykite žemiau nurodytais kontaktais – jeigu atsilaisvins vieta mokymuose, mes Jus informuosime.
Kainos VAA nariams:
- Konferencija – 230 Eur
- Konferencija+mokymai – 410 EUR
- Mokymai – 250 EUR
Ne VAA nariams:
- Konferencija – 280 Eur
- Konferencija+mokymai – 510 EUR
- Mokymai – 300 EUR
Taikoma 10 proc. nuolaida į konferenciją ir mokymus užsiregistravusiems 2 ir daugiau dalyvių iš vienos organizacijos. Taip pat 10 proc. nuolaida taikoma Vidaus auditorių asociacijos partneriams (komentarų lauke prašome įrašyti, kuriai organizacijai priklausote). Dalyvio keitimo, dalyvavimo atšaukimo ir pinigų grąžinimo taisyklės.
Už dalyvavimą konferencijoje suteikiami 7 CPE.
Konferencijos metu bus sinchroninis vertimas.
Į kilusius klausimus Jums atsakys Agnė Dapkuvienė (agne.dapkuviene@vaa.lt) arba Erika Strazdienė (erika.strazdiene@vaa.lt).

Ina Lukošienė
Chairwoman of the Board of the IIA Lithuania
“Welcome message”

Edita Janušienė
The Head of State Tax Inspectorate under the Ministry of Finance of the Republic of Lithuania
“INTRODUCTIONARY SPEECH”

Dovilė Grigienė
Chairman of the Board, Head of Administration Board in Swedbank Lithuania
“Values of a sustainable organization”

Andre Kaldamäe
Head of Internal Audit, Ramirent Shared Services AS
“Man Against Machine: Auditing Robots”
Digitalization is here to stay: you either are the one who automates or the one being automated. How can internal audit keep up with the changing rules of the game? How to audit Robotic Process Automation?

Dorthe Tolborg
Chief Audit Executive in Danske Bank Group. Besides, Dorthe is designated as a censor at the exam as State Authorised Public Accountant, and she is a member of the Advisory Board for Cand.merc.aud. at Copenhagen Business School
“AUDIT PLANNING PROCESS IN AGILE WAY”
Many important questions related to internal auditing needs to have come clear answers: Are the internal audit functions ready for the future? Are we aware of the expectations from our primary stakeholders, including the regulators? Assuming that we are aware – are we then able to respond appropriately and quickly in an agile way to accommodate those expectations?

Arūnas Dulkys, PhD
Auditor General of the Republic of Lithuania, Doctor of Social Sciences, Economist He has been leading the National Audit Office of Lithuania since 15 April 2015
“AN AUDITOR NEEDS A POSITIVE APPROACH TO LIFE”

John Chesshire
Chief Assurance Officer for the States of Guernsey, a Chartered Fellow of the UK Institute of Internal Auditors and the Independent Chair of the Audit Committee for Hillingdon, the second largest London Borough
“HOW TO LOSE £2.6M AND GET PROMOTED (BASED ON REAL FRAUD CASE)”
A few years ago the States of Guernsey was the unwitting victim of a £2.6m fraud. In an informative and (hopefully) amusing talk, John will explain the context, what happened, what the lessons are for us as internal auditors and – perhaps most importantly – how to get promoted, even though this terrible situation occurred!

Gaute Brynildsen
Chief Audit Executive for Gjensidige, a leading Nordic insurance group listed on the Oslo Stock Exchange
“AUDITING CYBERSECURITY – NO SILVER BULLET”
Gaute is going to share some practical hands on experience that can help both auditors who want to start looking into the cybersecurity area as well as those who are seasoned IT auditors. But keep in mind, there are no silver bullets to auditing this area but we do have a lot of good material to choose from.

Šarūnas Nedzinskas, PhD
CFO at UAB Skuba, Member of the Board at AB Litgrid, other experience in various managerial roles in different organizations.
“What should we know about organizational changes? “
The word „changes” is mentioned almost every day and is very common to us. Do we hear it with mind and heart? Are we ready for the changes and moreover – are we ready to initiate them as well as successfully implement? This presentation is of what every manager and employee should know about changes to be successful, self-confident and not afraid to leave his comfort zone.

Doc. Adrija Čepaitė - Palšauskienė
One of the most qualified stage language, eloquent and linguistic teachers in the academic and business world. She teaches these disciplines both at the Lithuanian Academy of Music and Theater and at foreign universities
“WHY IS IT SO DIFFICULT TO COMMUNICATE IN TIMES OF VIRTUAL REALITY”
Conference continues with training „Root cause analyses for internal auditors“ on April 12, 2019 and will be held by conference guest internal audit and assurance service specialist John Chesshire (Great Britain). More information about training HERE. Note! Groups for the training sessions on April 10 and 12, 2019 are now completed and the registration stopped. If you would like to participate in the training, please contact us (agne.dapkuviene@vaa.lt) and we will inform you if/when any seat at the training becomes available.
We invite you to register to the conference for lower prices until February 1st, 2019.
Registration fee for IIA members:
- Conference – 180 EUR (later 230 EUR)
- Conference + Training – 310 EUR (later 410 EUR)
- Training – 200 EUR (later 250 EUR)
Registration fee for non-members of IIA:
- Conference – 230 EUR (later 280 EUR)
- Conference + Training – 410 EUR (later 510 EUR)
- Training – 250 EUR (later 300 EUR)
10% discount is applied to conference and training fees when registering 2 and more participants from one organization.
Additional 10% discount is applied to partners.
Conference participants will earn 7 CPE.
If you have any questions, please contact Agnė Dapkuvienė (agne.dapkuviene@vaa.lt) or Erika Strazdienė (erika.strazdiene@vaa.lt).
Registration form
Laikas / Time
(Trečiadienis) 9:00 - 17:00
Vieta / Location
Viešbutis „Courtyard by Marriott Vilnius City Center“
Rinktinės g. 3
Viešbutis „Courtyard by Marriott Vilnius City Center“Rinktinės g. 3
Apie renginį
[tek_sectiontitle st_title="John Chesshire" st_title_tag="h1" st_subtitle="Chief Assurance Officer for the States of Guernsey, a
Apie renginį

John Chesshire
Chief Assurance Officer for the States of Guernsey, a Chartered Fellow of the UK Institute of Internal Auditors and the Independent Chair of the Audit Committee for Hillingdon, the second largest London Borough
“Root Cause Analysis for Internal Auditors”
Course objective
As internal auditors we can use root cause analysis to obtain clear insight on the real, underlying causes of governance, risk management and control failures. Developing a clear understanding of what has gone wrong can lead us to create and propose robust solutions to avoid similar incidents happening again. This course will equip you with the skills and confidence to conduct your own professional root cause analyses as well as providing an informative overview of this fascinating subject.
Who should attend?
Heads of internal audit, internal audit managers, senior internal auditors and internal auditors involved in planning and providing assurance on governance, risk management and control. It is particularly relevant for those wanting to add greater value and deliver enhanced insight through their testing and assurance engagements.
Course description
This course will take you through the following learning steps:
- What is root cause analysis?
- What are the benefits?
- The theory of root cause analysis
- Internal audit testing and evaluation – how to make root cause analysis effective
- An overview of different root cause analysis techniques
- How to achieve success with root cause analysis
- Pitfalls to avoid in practice
The course includes facilitator input, short practical discussions and a number of task-based exercises (covering root cause analysis techniques) to reinforce the methods you have learned and build upon existing knowledge.
Mokymai vyks anglų kalba / The course will be in English.
Note! Groups for the training sessions on April 10 and 12, 2019 are now completed and the registration stopped. If you would like to participate in the training, please contact us (agne.dapkuviene@vaa.lt) and we will inform you if/when any seat at the training becomes available.
7 CPE is awarded for participation in this course.
If you have any questions, please contact Erika Strazdienė (erika.strazdiene@vaa.lt).
Kovas 2019
Laikas / Time
(Penktadienis) 13:00 - 15:30
Vieta / Location
AB „Vakarų laivų gamykla"
Minijos g. 180
AB „Vakarų laivų gamykla"Minijos g. 180
Organizatorius
Vidaus auditorių asociacija
Apie renginį
Klaipėdoje AB „Vakarų laivų gamykla" organizuojamas vidaus auditorių susitikimas, kurio metu numatoma ekskursija po gamyklą, pristatymas apie vidaus audito veiklą, bendradarbiavimą, komunikavimą su kitais padaliniais bei vadovybe, vidaus audito rekomendacijų įgyvendinimo priežiūrą. Laikas: 2019 m. kovo 22
Apie renginį
Klaipėdoje AB „Vakarų laivų gamykla” organizuojamas vidaus auditorių susitikimas, kurio metu numatoma ekskursija po gamyklą, pristatymas apie vidaus audito veiklą, bendradarbiavimą, komunikavimą su kitais padaliniais bei vadovybe, vidaus audito rekomendacijų įgyvendinimo priežiūrą.
Laikas: 2019 m. kovo 22 d. 13:00 val.
Trukmė: ~2-2,5 val.
Susitikimo vieta: Minijos g. 180 .
Renginys skirtas vidaus auditoriams ir susijusių profesijų atstovams. Registruojantis pirmenybė teikiama vidaus auditorių asociacijos nariams. Visus norinčiuosius dalyvauti šiame susitikime kviečiame registruotis iki kovo 18 d.
Pastaba. Patekimas į įmonės teritoriją ribojamas, todėl prieš 1 sav. iki ekskursijos reikalingas galutinis dalyvių sąrašas bei duomenys apie juos (Vardas, pavardė, įmonė). Susitikimo dieną būtina turėti asmens dokumentą. Teritorijoje galima vaikščioti tik su apsaugos priemonėmis (šalmais, liemenėmis ir antbačiais), kurios bus išduodamos prie įėjimo. Avalynė turi būti patogi – be aukštakulnių (ekskursija po gamybinę teritoriją).
Kontaktai: dalia.vasere@vaa.lt arba tel. 8-686-90155.
Registracija
Laikas / Time
(Ketvirtadienis) 13:00 - 17:30
Vieta / Location
Vilnius
A. Rotundo g. 1
Organizatorius
Vidaus auditorių asociacija
Apie renginį
Mokymo programa: Teorinis įvadas: Kas yra info grafikas? Kodėl informaciją pateikti infografiku yra gerai? Kaip ir kokiose situacijose juo naudotis? Kokie pagrindiniai infografikų tipai?
Apie renginį
Mokymo programa:
Teorinis įvadas:
- Kas yra info grafikas?
- Kodėl informaciją pateikti infografiku yra gerai?
- Kaip ir kokiose situacijose juo naudotis?
- Kokie pagrindiniai infografikų tipai?
Praktinės dirbtuvės:
- Procesas (eskizai, informacijos vizualizavimas)
- Priemonės (ką galima daryti su “Power point”, “Excel”, kitos priemonės)
- Kaip ir kokius šablonus naudoti?
Mokymų lektorius – Mindaugas Zabulis – yra informacinio dizaino studijos iliustracijos.lt įkūrėjas.
Laikas: 2019 m. kovo 21 d., 13:00-17:15 (kavos pertrauka 15:00-15:15).
Vieta: Vilniaus lenkų namai, Naugarduko g. 76, Vilnius (www.polskidom.lt ).
Kaina: VAA nariams – 75 Eur, kitiems norintiems dalyvauti – 95 Eur. Už dalyvavimą suteikiami 5 CPE.
Į mokymus rekomenduojame atsinešti asmeninius kompiuterius praktinėms užduotims atlikti.
Dėmesio! Grupė į mokymus surinkta. Jeigu norite dalyvauti šiuose mokymuose, rašykite Nomedai Patackienei el. paštu nomeda.patackiene@vaa.lt. Jeigu atsilaisvins vieta, Jus apie ją būsite informuotas.
Laikas / Time
(Ketvirtadienis) 16:00 - 18:00
Vieta / Location
AB "Lietuvos geležinkeliai"
Mindaugo g. 12
AB "Lietuvos geležinkeliai"Mindaugo g. 12
Organizatorius
Vidaus auditorių asociacija
Apie renginį
Šio susitikimo metu savo patirtimi, kodėl verta tapti sertifikuotu vidaus auditoriumi, dalinsis savo srities ekspertai: Laura Garbenčiūtė-Bakienė, QIAL, CIA, ACCA – Ignalinos atominės elektrinės Audito ir
Apie renginį
Šio susitikimo metu savo patirtimi, kodėl verta tapti sertifikuotu vidaus auditoriumi, dalinsis savo srities ekspertai:
- Laura Garbenčiūtė-Bakienė, QIAL, CIA, ACCA – Ignalinos atominės elektrinės Audito ir rizikos komiteto pirmininkė, AB Klaipėdos naftos Audito komiteto narė, Invegos stebėtojų tarybos narė – pirmoji Lietuvoje sertifikuota QIAL (Qualification in Internal Audit Leadership). Pasidalins žiniomis ir patirtimi apie QIAL bei CIA (Certified Internal Auditor).
- Inga Kuktienė, CRMA, CAMS – 18 m. patirtis išorės (3 m. PwC) ir vidaus (13 m. Citadele/Parex bankuose vidaus audito vadovė) audite, pastaruosius 2 m. tarptautinė auditavimo patirtis bankų, fondų, korporacijų valdymo Europoje. Pasidalins žiniomis apie CRMA (The Certification in Risk Management Assurance), CAMS (Certified Anti-Money Laundering Specialist).
- Algirdas Šakys, CISA – kibernetinio saugumo ekspertas, turintis 5 patirtį vykdant vidaus ir išorės auditus. Nuo 2016 m. sertifikuotas CISA (Certified Information Systems Auditor) – pasidalins žiniomis apie CISA (sertifikacija yra pasaulinis pripažinimas tiems, kas audituoja, stebi, ir vertina organizacijų informacines technologijas ir verslo sistemas).
Laikas: 2019 m. kovo 7 d., 16:00-18:00 (už dalyvavimą suteikiama 2 CPE).
Vieta: AB „Lietuvos geležinkeliai“, Mindaugo g. 12, Vilnius (436 auditorija, 4 aukštas).
Visus, norinčius dalyvauti apskritojo stalo diskusijoje, kviečiame registruotis iki 2019 m. kovo 6 d. imtinai.
Kilus organizaciniams klausimams, kreipkitės į Nomedą Patackienę el. paštu nomeda.patackiene@vaa.lt
Renginys skirtas tik VAA nariams.
Registracijos forma
Registracija skirta tik VAA nariams
Vasaris 2019
28Vasaris13:0016:00Susitikimas LR Seime13:00 - 16:00 LR Seimas, Gedimino pr. 53Renginiai:Susitikimai
Laikas / Time
(Ketvirtadienis) 13:00 - 16:00
Vieta / Location
LR Seimas
Gedimino pr. 53
LR SeimasGedimino pr. 53
Organizatorius
Vidaus auditorių asociacija
Apie renginį
Numatoma ekskursija po Lietuvos Respublikos Seimą, pristatymas apie vidaus audito veiklą, vidaus kontrolę, bendradarbiavimą, komunikavimą su kitais padaliniais bei vadovybe, vidaus audito rekomendacijų įgyvendinimo priežiūrą. Laikas: 2019 m. vasario 28 d. 13
Apie renginį
Numatoma ekskursija po Lietuvos Respublikos Seimą, pristatymas apie vidaus audito veiklą, vidaus kontrolę, bendradarbiavimą, komunikavimą su kitais padaliniais bei vadovybe, vidaus audito rekomendacijų įgyvendinimo priežiūrą.
Laikas: 2019 m. vasario 28 d. 13 val.
Trukmė: ~3 val.
Susitikimo vieta: Gedimino pr. 53, II Seimo rūmai.
Svarbu! Su savimi būtina turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Informaciją lankytojams rasite čia.
Kviečiame registruotis čia. Registracija bus uždaryta, kai tik grupė bus pilna, todėl nedelskite!
Pastaba. Atkreipiame dėmesį, kad atskirai susisieksime su kiekvienu užsiregistravusiu dėl registracijos patvirtinimo, nes dėl didelio susidomėjimo ir riboto dalyvių skaičiaus negalėsime priimti visų norinčių dalyvauti. Renginys skirtas tik Vidaus auditorių asociacijos nariams ir yra nemokamas. Dalyvių skaičius labai ribotas, todėl pirmenybė bus teikiama asociacijos nariams, kurie planuoja organizuoti susitikimą savo įstaigoje, kurioje dirba. Labai prašome, jei užsiregistravote ir negalėsite atvykti, praneškite mums iš anksto.
Kontaktai:
Rūta Petaraitienė tel. 865642555
Gintarė Saržickienė tel. 862233193
Grupė į susitikimą Lietuvos Respublikos Seime suformuota. Norintieji dalyvauti šame susitikime informuokite Gintarę Saržickienę el. paštu sugintare@gmail.com. Atsilaisvinus vietai, Jūs apie tai būsite informuotas.

Laikas / Time
(Trečiadienis) 15:30 - 17:00
Vieta / Location
AB "Lietuvos geležinkeliai"
Mindaugo g. 12
AB "Lietuvos geležinkeliai"Mindaugo g. 12
Organizatorius
Vidaus auditorių asociacija
Apie renginį
Pranešėjai - Luminor Bank AS Lietuvos skyriaus atstovai: Paulius Antonovas, IT analizės skyriaus vadovas. Rytis Mirončikas, RPA analitikas. Pranešėjai bandys pateikti atsakymus į klausimus: kas
Apie renginį
Pranešėjai – Luminor Bank AS Lietuvos skyriaus atstovai:
- Paulius Antonovas, IT analizės skyriaus vadovas.
- Rytis Mirončikas, RPA analitikas.
Pranešėjai bandys pateikti atsakymus į klausimus: kas yra RPA; kokie procesai galėtų, turėtų būti robotizuojami; RPA (Robotic Process Automation) skirtumai nuo ML (Machine Learning bei AI (Artificial Intelligence); kokie RPA įrankiai, jų skirtumai ir kt.
Renginys skirtas tik Vidaus auditorių asociacijos nariams ir yra nemokamas. Už renginį bus suteikti 2 CPE.
Laikas: 2019 m. vasario 20 d., 15:30-17:00.
Vieta: AB „Lietuvos geležinkeliai“, Mindaugo g. 12, Vilnius (217 auditorija, 2 aukštas).
Už renginio organizavimą atsakinga Nomeda Patackienė (nomeda.patackiene@vaa.lt).
Registracija baigta.
Sausis 2019
Laikas / Time
(Ketvirtadienis) 13:00 - 15:00
Vieta / Location
AB „Vilniaus šilumos tinklai“
Jočionių g. 13, Vilnius
AB „Vilniaus šilumos tinklai“Jočionių g. 13, Vilnius
Organizatorius
Vidaus auditorių asociacija
Apie renginį
Pristatymo metu nagrinėjamos temos: AB „Vilniaus šilumos tinklai“ veikla; vidaus audito veikla; vidaus audito tikslai, siekiai, kontrolės procesų veiksmingumas; vidaus audito procesų automatizavimas, robotizavimas; bendradarbiavimas su kitais Bendrovės padaliniais vykdant
Apie renginį
Pristatymo metu nagrinėjamos temos: AB „Vilniaus šilumos tinklai“ veikla; vidaus audito veikla; vidaus audito tikslai, siekiai, kontrolės procesų veiksmingumas; vidaus audito procesų automatizavimas, robotizavimas; bendradarbiavimas su kitais Bendrovės padaliniais vykdant planinius, neplaninius auditus, patikrinimus; komunikacija su audituojamaisiais subjektais.
Po pristatymo laukia ekskursija Vilniaus termofikacinėje elektrinėje Nr. 2.
Renginys skirtas tik VAA nariams. Dėl susirinkusios grupės registracija sustabdyta.
Kontaktai: Gintarė Saržickienė, sugintare@gmail.com